If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ходи баце до ванто за 7 лева ( мисля че толкова беше) ще ти направят реглаж.
Иначе някъде из пдф-ите май имаше схема как се регулират фаровете.
Човека имал нужда от помощник а не от севети!
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
Имам предвид, че като е вдигнат малко десния фар се получава по добра осветеност на пътя пред теб, без да заслепяваш насрещтното движение, освен ако не караш на острова!
Получява се една наклонена линия...какво и е грозното???
Каква е разликата ляв или десен? Направи си следния опит: вдигни си десния фар с 3 см., иди на 50 метра пред колата и виж няма ли да заслепява. После ще говорим.
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
Колегата didod много правилно е описал в общи линии как да се направи реглаж на фаровете срещу стена. Наистина страничното положение е малко по-кофти за определяне, но за вертикалното няма проблеми.
Двата фара се регулират на еднаква височина. Ако единият е по-високо ще заслепява насрещните независимо дали е ляв или десен. Това е предопределено от конструкцията на фара и начина на оформяне на светлинния лъч. Според изискванията в Европа от средната точка наляво лъчът очертава хоризонтала (т.е. осветява от хоризонталата надолу), а от средната точка наляво - наклонена възходяща линия (респективно осветява от тази линия надолу).
Каква е разликата ляв или десен? Направи си следния опит: вдигни си десния фар с 3 см., иди на 50 метра пред колата и виж няма ли да заслепява. После ще говорим.
Аз мойте така съм си ги направил...не те агитирам, споделям...и заслепява само зайците в канавката
Дори и да ги реголираш еднакво....ще видиш на стената, че фара от дясно свети по високо, получава се една наклонена осветеност.....знаеш ли от къде идва това????
...като идеш на 50 метра по у лево...няма да те заслепява!!!!....иначе все едно си у насрещното движение, ако си точно пред колата!!!!
"Наклонената осветеност" се получава точно заради конструкцията на фаровете според правилата в Европа - както съм описал по-горе. Такъв наклон в дясно от средата на фара се получава и при двата фара - и левия, и десния.
"Наклонената осветеност" се получава точно заради конструкцията на фаровете според правилата в Европа - както съм описал по-горе. Такъв наклон в дясно от средата на фара се получава и при двата фара - и левия, и десния.
..въпроса ми беше към дидод....
...и като дигнеш с малко десния, плучавам по добра осветенос..която не пречи на движещите се в лявата лента.... не го забивам все пак в космоса...само една идея...
..въпроса ми беше към дидод....
...и като дигнеш с малко десния, плучавам по добра осветенос..която не пречи на движещите се в лявата лента.... не го забивам все пак в космоса...само една идея...
Ясно, че не ме агитираш. Но все пак другия път като се разминаваш с някого по околовръстното, да речем, а десния му фар ти свети в очите повече от левия, сети се за темата тук. Едва ли крушките са му различни... Така, предлагам да спрем със спора, щото колегата си намери решение на въпроса май и няма нужда да пълним темата повече.
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
Ясно, че не ме агитираш. Но все пак другия път като се разминаваш с някого по околовръстното, да речем, а десния му фар ти свети в очите повече от левия, сети се за темата тук. Едва ли крушките са му различни... Така, предлагам да спрем със спора, щото колегата си намери решение на въпроса май и няма нужда да пълним темата повече.
Според мен е по-добре някой с малко свободно време и с повечко желание да вземе да обобщи информацията в един пост в отделна тема, която да стане "важна".
Не че не може да се ползва и тази, но тук има някои противоречиви постове, а и като че ли не е структурирана подходящо за такъв род тема
Обмислете и този вариант и кажете какво да правим. Вие решаватe, а аз просто изказвам мнение, не го налагам
e да де ,но и някои да немери и да отиде до сервиз да му го направят и да каже колка струва и как стоят нещата. Явно този някои ще съм аз,като си оправя колата ще отида да си направя реглажа и ще споделя за какво иде реч.
Comment